2x winst in Zwijndrecht

Ook het seizoen in de landelijke competitie loopt op zijn einde. Gisteren stond de voorlaatste speeldag op het programma in Zwijndrecht, met wedstrijden tegen Orly on Wheels en Wapper.
Tegen Orly konden we snel een kleine voorsprong van een 7 tal punten nemen (eind Q1 11 – 4) en die konden we de ganse wedstrijd vasthouden. Winnen deden we met 41 – 34

Q1 11 – 4
Q2 21 – 14
Q3 32 – 26
Q4 41 – 34

Tegen Wapper begonnen we SLECHT!!! aan de wedstrijd en keken meteen tegen een 1 – 10 achterstand aan. We schakelden over naar een press, en ondanks dat het aanvallend zeker niet goed liep konden we toch onze achterstand ophalen en de wedstrijd overnemen. Winnen deden we met 51 – 40

Q1 9 – 12
Q2 30 – 22
Q3 41 – 30
Q4 51 – 40

Rest ons nog 1 speeldag op 17 mei in Bergen met 2 zware wedstrijden. Tegen Leuven en Wetteren.